اخبار لوازم خانگي

درباره وبلاگ
موضوعات
خرید آنلاین لوازم خانگی (25) شهر لوازم خانگی (25) انتخاب سنتر (25) خرید لوازم خانگی آنلاین (23) دوو (15) نمایندگی دوو (10) یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال دوو (9) یخچال دوو (9) قیمت ساید بای ساید دوو (8) ساید بای ساید دوو (8) اسنوا (7) یخچال ساید بای ساید اسنوا (5) ساید بای ساید اسنوا (5) قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا (4) قیمت ساید بای ساید اسنوا (4) ظرفشویی اسنوا (4) قیمت یخچال اسنوا (4) یخچال اسنوا (4) لوازم خانگی (4) نمایندگی اسنوا (4) ماشین ظرفشویی اسنوا (3) تلویزیون اسنوا (2) محصولات اسنوا (2) قیمت تلویزیون هوشمند اسنوا (2) تلویزیون هوشمند اسنوا (2) یخچال (2) اجاق گاز (2) ماشین لباسشویی اسنوا (2) قیمت ظرفشویی اسنوا (2) لباسشویی اسنوا (2) ساید بای ساید (1) قیمت لباسشویی اسنوا (1) قیمت ماشین لباسشویی اسنوا (1) ساید بای ساید دوو قیمت ساید بای ساید دوو (1) قیمت ساندبار سونی (1) ساندبار (1) قیمت تلویزیون اسنوا (1) قیمت‌ تلویزیون‌ سام الکترونیک (1) قیمت هیتر گازی (1) قیمت بخار پز (1) بخار پز (1) قیمت بخارپر (1) بخارپز (1) نیک کالا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) قیمت یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) لباسشویی دوو (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی گیربکسی (1) ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) ماشین ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) سرخ کن بدون روغن (1) قیمت سرخ کن بدون روغن (1) ال ای دی اسنوا (1) قیمت بخاری بدون دودکش (1) بخاری بدون دودکش (1) بخاری گازی بدون دودکش (1) قیمت بخاری برقی فن دار (1) قیمت هیتر برقی (1) هیتر برقی (1) بخاری برقی فن دار (1) بوش (1) قیمت ظرفشویی بوش (1) ظرفشویی بوش (1) قیمت ماشین ظرفشویی بوش (1) ماشین ظرفشویی بوش (1) تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت ال ای دی دوو (1) ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون دوو (1) تلویزیون دوو (1) قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا (1) بدون موضوع (40)

اخبار لوازم خانگي

خرید خردکن

شنبه بیست و هفتم 12 1401

خردکن وسیله ای بسیار کاربردی برای افرادی است که دوست دارند در زمانی که به آشپزی اختصاص می دهند، صرفه جویی کنند. امروزه بسیاری از افراد در هنگام آشپزی زمان زیادی را برای خرد کردن مواد اختصاص نمی دهند و سعی می کنند با استفاده از دستگاه خرد کن به آشپزی خود سرعت بیشتری بدهند. شما می توانید با جایگزین کردن خردکن به جای چاقو در آشپزخانه خود، آشپزی سریع تر و منظم تری داشته باشید.

خردکن ها از جمله لوازمی هستند که هم کار شما را راحت تر می کنند، هم اینکه مواد غذایی خرد شده با خردکن بسیار یک اندازه تر و زیباتر از مواد غذایی خرد شده با چاقو می باشند.

·         توان و قدرت موتور خردکن

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در راهنمای خرید خردکن باید حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید، توان و قدرت موتور دستگاه است. به طور کلی میان سرعت و قدرت موتور خردکن رابطه مستقیمی وجود دارد و هر چقدر موتور توان بالاتری داشته باشد، سرعت عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. به طور کلی خردکن ها دارای توان مصرفی موتور بین 150 تا 1000 وات هستند. بهتر است خردکنی را خریداری کنید که از توان مناسب و قابلیت تنظیم سرعت دستگاه برخوردار باشد.

·         ابعاد و ظرفیت خردکن

از دیگر مواردی که در زمان تهیه خردکن باید به آن توجه نمایید، ابعاد و اندازه دستگاه می باشد. پیش از امتخاب خردکن ابتدا باید محلی که برای قرارگیری دستگاه خود انتخاب کرده اید را مدنظر داشته باشید. در صورتی که فضای آشپزخانه شما بزرگ شود، می توانید دستگاهی با ابعاد بزرگتر خریداری کنید. همچنین برای انتخاب ظرفیت دستگاه لازم است تعداد اعضای خانواده خود را در نظر بگیرید. اگر برای آشپزی حرفه ای از این محصول استفاده می کنید، بهتر است خردکنی با ظرفیت بالا خریداری نمایید.

·         جنس ظرف خردکن

برای خرید بهترین خردکن لازم است جنس به کار رفته در ساخت ظرف خردکن را مدنظر داشته باشید. معمولا ظرف خردکن ها از حنس فلزی، شیشه ای و پلاستیکی می باشد. از آنجایی که در ظرف شیشه ای و پیرکس، امکان مشاهده مواد داخل دستگاه وجود دارد، توصیه می شود ظرف شیشه ای خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که ظرف شیشه ای می تواند وزن سنگینی داشته و دچار شکستگی شود. ظروف پلاستیکی سبک بوده و احتمال شکستن آنها کمتر است، اما ممکن است دارای مواد مضر یا شیمیایی باشند.

·         قابلیت جداسازی و شستشوی قطعات خردکن

به هنگام انتخاب خردکن مناسب برای خود حتما دقت داشته باشید که قطعات دستگاه از قابلیت شستشو و جداسازی برخوردار باشند. از آنجایی که قطعات خردکن همواره در برخورد با مواد غذایی مختلفی هستند، ممکن است کثیف شده و نیاز به شستشو داشته باشند. از این رو حتما توجه داشته باشید که اجزای خردکن قابلیت جدا شدن داشته و بتوان آنها را مورد شستشو قرار داده و یا درون ماشین ظرفشویی گذاشت.

·         جنس تیغه خردکن

دیگر مسئله مهم در زمان خرید خردکن، جنس تیغه های دستگاه است که می تواند در عملکرد دستگاه تاثیر زیادی داشته باشد. از آنجایی که خردکن ها در مجاورت رطوبت زیادی قرار می گیرند، زنگ زدگی تیغه ها ارزش غذایی مواد داخل آن را پایین می آورد. از این رو در انتخاب خردکن حتما تاکید داشته باشید که تیغه های خردکن حتما از جنس استیل ضد زنگ باشند.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات پخت و پز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات پخت و پز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

(0) نظر

راهنمای خرید سرخ کن

دوشنبه بیست و دوم 12 1401

سرخ کن یک دستگاه کاربردی و چند کاره است که به واسطه قیمت مناسب و استفاده راحت، تبدیل به یک محصول پرفروش شده است.

  • سرخ کن بدون روغن یا کم مصرف
  • سرخ کن معمولی یا الکتریکی
  • مینی سرخ کن یا سرخ کن کوچک

هر کدام از این نوع سرخ کن‌ ها، فرآیند پخت را به‌ سرعت و با کیفیت بسیار مطلوبی انجام می‌ دهند.

فاکتورهای مهم در خرید سرخ کن

اولین گام در خرید سرخ کن، انتخاب نوع دستگاه است. همان ‌طور که اشاره شد، 3 نوع دستگاه سرخ کن وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به ‌فردی دارند. در گام بعدی باید به چند فاکتور مهم توجه کرد. مهم‌ترین معیارهایی که باید قبل از خرید سرخ کن مدنظر قرار گیرند، عباتند از:

  • گنجایش
  • قدرت و توان مصرفی
  • نحوه تنظیم و کنترل دستگاه
  • آپشن‌های جانبی

انتخاب گنجایش سرخ کن: دستگاه های سرخ کن در سایزهای متنوعی عرضه می‌ شوند که باید متناسب به میزان استفاده و تعداد اعضای خانواده، دست به انتخاب بزنید. سرخ کن‌‌ های 4 لیتری برای خانواده‌هایی که کمتر از پنج نفر جمعیت دارند، مناسب خواهند بود و برای تهیه غذای بیشتر از پنج نفر، باید سراغ مدل‌های 6 لیتری بروید. همه برندهای سرخ کن معمولا سایزهای مختلف سرخ کن را تحت پوشش قرار می‌دهند.

خرید سرخ کن با توان مصرفی و قدرت مناسبتوان مصرفی، رابطه مستقیمی با کیفیت و سرعت عملکرد سرخ کن دارد. قدرت سرخ کن‌ها معمولا بیشتر از 1000 وات است و هرچه این عدد بیشتر باشد، کیفیت دستگاه نیز در سطح مطلوب‌تری قرار خواهد داشت. سرخ کن‌ هایی که بیشتر از 1800 وات قدرت دارند، گزینه ‌های مناسب ‌تر و کارآمد تری هستند.

خرید سرخ کن با پیشرفته ‌ترین پنل: پنل کنترل دستگاه فاکتور بسیار مهمی است که توجه به آن اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه با پیشرفت نوآوری و ورود آن به چرخه تولید لوازم خانگی، محصولات خانگی به‌صورت لمسی و حتی از راه دور (از طریق گوشی) نیز قابل کنترل و تنظیم هستند. پنل کنترل سرخ کن یا به‌ صورت دستی طراحی می ‌شود، یا از نمایشگرهای لمسی بهره می ‌برد که علاوه‌ بر تنظیم راحت، وضعیت غذای در حال تهیه را نیز نمایش می‌ دهد. سرخ کن‌ ها پنل کنترل پیچیده ‌ای ندارند و مهم‌ ترین کلیدهای قابل تنظیم آن ها عبارتند از تنظیم زمان و کنترل دما و حرارت.

مهم‌ ترین قابلیت ‌های جانبی یک دستگاه سرخ کن قابلیت گریل کردن و امکان پخت همزمان دو نوع غذای مختلف است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع سرخ کن ها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. برای مشاهده فیلم در رابطه با انواع سرخ کن ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید.



(0) نظر

نکات مهم هنگام خرید خرد کن با کیفیت

يکشنبه بیست و یکم 12 1401

خردکن برقی در دکوراسیون آشپزخانه جزء پر کاربردی ترین و پر مصرف ترین وسیله ها به شمار می آیند. زیرا برای تهیه بیشتر غذاها و سالادها به خردکن نیاز دارید خردکن در کمترین زمان به شما کمک می کند تا هرچیزی که بخواهید در آن خرد کنید و بدلیل اینکه در زمان کم همه چیز را خرد می کند محبوبیت زیادی بین عموم مردم دارد. در ادامه به نکات مهم هنگام خرید خردکن با کیفیت می پردازیم.

سرعت بالانحوه استفاده از خردکن ها و معرفی بهترین برند، بی شک یکی از ویژگی های مهم یک خردکن خوب، سرعت بالا می باشد. سرعت بالا علاوه بر این که سبب می شود کارهای شما سریع تر انجام پذیرد ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی نیز می شود. البته در بسیاری از دستگاه های خردکن امروزی ، ما شاهد ارائه مکانیزمی هستیم که به کاربر اجازه می دهد خود سرعت دستگاه را تنظیم نماید.

تیغه تیزکند بودن تیغه دستگاه سبب خواهد شد که سرعت دستگاه در خرد کردن مواد پایین آمده و مواد به صورت نامنظم خرد شوند. از این رو در هنگام خرید خردکن باید دقت داشته باشید که تیغه های ارائه شده اصل ، استیل ضد زنگ و تیز باشند. همچنین دقت داشته باشید که همواره بهره گیری از چندین تیغه بسیار بهتر از استفاده از یک تیغه است. چرا که این امر هم سبب می شود که خردکن مذکور مواد را به اشکال مختلف درآورد و هم باعث می شود که طول عمر دستگاه افزایش یافته و طی زمان کارکرد بهتری را از آن ، نسبت به نمونه های دارای یک تیغه ، آن شاهد باشیم.

اندازهخردکن ها در اندازه های متنوعی طراحی و تولید می شوند تا بتوانند نیاز تمامی خانوار ها را رفع نمایند. در حقیقت این قسمت کامل به خود شما و تعداد افراد خانواده شما ربط دارد و شما می باید بسته به تعداد نفرات خانواده و ظرفیتی که نیاز دارید ، اقدام به خرید یک خردکن مناسب نمایید.

شستشوی آسانبی شک یکی از مهم ترین نکات در خرید هر وسیله ای ، سهولت در شست و شو و نظافت آن می باشد. مخصوصا در لوازم برقی همچون چرخ گوشت ، آسیاب و خردک ، غذا ساز ، دستگاه آبمیوه گیری و … که مستقیما بر روی مواد غذایی کار می کنند. لذا آن قسمت از قطعات درگیر با مواد باید به شیوه ای ساخته شده باشند که علاوه بر کارایی خوبشان ، بتوان آن ها را به راحتی جدا کرده و شستشو نمود.

صدای کمصدای بلند را می توان آزار دهنده ترین ویژگی لوازم الکتریکی خانه و آشپزخانه عنوان کرد. لذا خردکن خوب با یک موتور عالی ، خرد کنی است که دارای صدای کمتری نسبت به نمونه های دیگر بوده و از انرژی کمتری نیز استفاده نماید. ( لوازم پر سر و صدا معمولا انرژی بیشتری نیز مصرف می کنند. )

کاسه شفافدر زمان خرید خردکن بهتر است که دستگاه دارای کاسه شفاف و شیشه ای باشد تا بتوان محتویات درون آن را به خوبی مشاهده کرد. این امر سبب می شود که شما به راحتی قادر باشید که بفهمید موادی که در حال خرد کردن آن هستید در چه زمانی آماده شده اند. لازم به ذکر است که مخزن تمامی خردکن ها یکی از سه نوع استیل ، طلق و شیشه می باشد که در بعضی مدل ها قابل جدا کردن می باشد ولی و در بعضی دیگر این چنین نیست. که در این بین نیز کاسه های جدا شونده را پیشنهاد می کنیم. چرا که جدا شدن کاسه علاوه بر این که شست و شوی آن را آسان تر می نماید ، سبب می شود که خالی نمودن محتوای خرد شده در ظرف دیگر نیز برای شما آسان تر باشد.

قفل ایمنی جدیدترین قابلیت های مثبت لوازم آشپزخانه ، بهره مندی از سیستم قفل ایمنی می باشد. وجود این سیستم سبب می شود که دستگاه تا زمانی که تمامی قسمت ها به درستی در جای خود قرار نگرفته و قفل نشده اند ، روشن نشود. این قابلیت مخصوصا برای افرادی که کودکان خردسال در خانه دارند بسیار کاربردی می باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات پخت و پز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات پخت و پز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

(0) نظر
X