اخبار لوازم خانگي

درباره وبلاگ
موضوعات
خرید آنلاین لوازم خانگی (25) شهر لوازم خانگی (25) انتخاب سنتر (25) خرید لوازم خانگی آنلاین (23) دوو (15) نمایندگی دوو (10) یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال دوو (9) یخچال دوو (9) قیمت ساید بای ساید دوو (8) ساید بای ساید دوو (8) اسنوا (7) یخچال ساید بای ساید اسنوا (5) ساید بای ساید اسنوا (5) قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا (4) قیمت ساید بای ساید اسنوا (4) ظرفشویی اسنوا (4) قیمت یخچال اسنوا (4) یخچال اسنوا (4) لوازم خانگی (4) نمایندگی اسنوا (4) ماشین ظرفشویی اسنوا (3) تلویزیون اسنوا (2) محصولات اسنوا (2) قیمت تلویزیون هوشمند اسنوا (2) تلویزیون هوشمند اسنوا (2) یخچال (2) اجاق گاز (2) ماشین لباسشویی اسنوا (2) قیمت ظرفشویی اسنوا (2) لباسشویی اسنوا (2) ساید بای ساید (1) قیمت لباسشویی اسنوا (1) قیمت ماشین لباسشویی اسنوا (1) ساید بای ساید دوو قیمت ساید بای ساید دوو (1) قیمت ساندبار سونی (1) ساندبار (1) قیمت تلویزیون اسنوا (1) قیمت‌ تلویزیون‌ سام الکترونیک (1) قیمت هیتر گازی (1) قیمت بخار پز (1) بخار پز (1) قیمت بخارپر (1) بخارپز (1) نیک کالا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) قیمت یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) لباسشویی دوو (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی گیربکسی (1) ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) ماشین ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) سرخ کن بدون روغن (1) قیمت سرخ کن بدون روغن (1) ال ای دی اسنوا (1) قیمت بخاری بدون دودکش (1) بخاری بدون دودکش (1) بخاری گازی بدون دودکش (1) قیمت بخاری برقی فن دار (1) قیمت هیتر برقی (1) هیتر برقی (1) بخاری برقی فن دار (1) بوش (1) قیمت ظرفشویی بوش (1) ظرفشویی بوش (1) قیمت ماشین ظرفشویی بوش (1) ماشین ظرفشویی بوش (1) تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت ال ای دی دوو (1) ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون دوو (1) تلویزیون دوو (1) قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا (1) بدون موضوع (40)

اخبار لوازم خانگي

پر فروش ترین های صوت و تصویر

دوشنبه سیم 8 1401

امروزه بیشتر افراد مشتاق خرید لوازم صوتی و تصویری پیشرفته مانند تلویزیون هوشمند، گیرنده های دیجیتال، اسپیکر حرفه ای و سینمای خانگی، سیستم های کنفرانس و ... هستند. کیفیت این دستگاه ها با پیشرفت تکنولوژی نسبت به قدیم بیشتر شده و روزانه به محبوبیت آن ها در میان افراد افزوده می شود در مقاله بررسی سه دستگاه تصویری و صوتی پر کاربرد در رابطه با این محصولات بیشتر می خوانیم. تلویزیون سونی به عنوان یکی از برند‌های قدیمی و با سابقه در بازار محصولات دیجیتال به شمار می آید. محصولات این برند با توجه به کیفیت بسیار بالا و مزیت‌ هایی که دارند، مورد استقبال عموم مردم قرار می‌ گیرند. از ویژگی ‌های مهم و قابل توجه این برند می ‌توان به کیفیت فوق العاده و بسیار بالای تصویر و قطعات درجه یک و با کیفیت تلویزیون هایش اشاره کرد. کمپانی سونی هر ساله تلویزیون های خود را با ظاهری شیک و امکانات و کارایی خوب همچنین اینچ های متفاوت وارد بازار می کند و در اختیار کاربران قرار می دهد. کیفیت تصویر در بین سایر ویژگی ‌های تلویزیون سونی برای کسانی که قصد خرید تلویزیون سونی را دارند، بسیار حائز اهمیت است. از این رو شرکت سونی صفحه نمایش LED و OLED را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته است ، که تصاویر را دقیق و واضح به نمایش می گذارد و با توجه به ویژگی هایی که دارد رنگ های درخشان تری را به نمایش می گذارد.

ویژگی ‌های تلویزیون LED سونی

  • دارای قطر کم
  • مناسب برای تماشا در روز و فضاهای پر نور
  • تنوع بسیار زیاد در امکانات، سایز و همچنین قیمت
  • ارزان ‌تر از تلویزیون‌ های OLED و QLED سونی
  • عمیق نبودن رنگ مشکی به دلیل نور پس زمینه (کنتراست پایین)
  • زوایای دید محدود

ویژگی ‌های تلویزیون OLED سونی

  • ارائه تصویر بهتر به دلیل استفاده از میلیون‌ ها پیکسل روشنایی
  • نمایش رنگ سیاه با غلظت بالا و به صورت کاملا طبیعی
  • کیفیت بسیار بالای تصویر
  • نمایش بسیار زنده و طبیعی رنگ ‌ها
  • عدم تغییر کیفیت تصویر از زوایای مختلف

ویژگی‌ های تلویزیون QLED سونی

  • سطح روشنایی بالاتر
  • پشتیبانی از محدوده‌ گسترده ‌ای از رنگ ‌ها
  • کیفیت تصویر فوق ‌العاده بالا
  • کنتراست کمتر نسبت به OLED ها

اگر می خواهید صدای تلویزیون خود را تقویت کنید، یک ساندبار با 2٫1 کانال که دو کانال جلو و یک ساب ووفر جداگانه دارد، می تواند کافی باشد. اگر صدای فراگیر واقعی می‌خواهید، یک ساندبار با ساب ووفر و بلندگوهای عقب که ترجیحاً بی‌سیم است، برای صدای چند کاناله تهیه نمایید. اگر از ساندبار فقط برای گوش دادن به تلویزیون استفاده می کنید، می توانید مدل ارزان قیمت تری را انتخاب کنید که کیفیت صدای مناسبی دارد. این یک گام بالاتر از صدای داخلی هر تلویزیون خواهد بود. اما اگر می خواهید از ساندبار برای موسیقی و همچنین تلویزیون استفاده کنید، مدلی با کیفیت صدای عالی را انتخاب کنید. در هنگام خرید ساندبارها به تعداد کانال، ورودی  HDMI، بلوتوث، وای ‌فای، ریموت، صفحه ‌نمایش ، کنترل صدای هوشمند ، قابلیت جداسازی تجهیزات و پشتیبانی از فرمت‌ های رایج صوتی توجه لازم کنید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله انواع سیستم صوتی و تصویری را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع تلویزیون ها می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.

(0) نظر

خرید لوازم صوتی و تصویری

يکشنبه بیست و نهم 8 1401

سیستم صوتی و تصویری از محصولات مورد علاقه جوانان است که امروزه علاقمندان و مصرف کنندگان این نوع محصولات رشد چشمگیری را داشته اند. در عرصه ساخت لوازم صوتی و تصویری برندهای متعددی مشغول به فعالیت هستند که می توانند انتخاب مناسبی برای خرید به حساب آیند که در این میان برند سونی را می توان به عنوان یکی از برترین برندها در این عرصه معرفی کرد. تلویزیون های سونی به علت کیفیت بسیار بالا در تصاویر و همچنین بهره مندی از قطعات درجه یک و با کیفیت به یکی از محصولات پرفروش این کمپانی تبدیل شده است و توانسته به محبوبیت زیادی در بازار لوازم صوتی و تصویری دنیا راه یابد. در مقاله لوازم صوتی و تصویری پرکاربرد را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید تا در رابطه با تلویزیون سونی، سیستم پخش کننده خانگی و ساندبار بیشتر بخوانیم.

  • کیفیت تصویر  4K تلویزیون سونی

تلویزیون های 4K  سونی کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهند. کیفیت تصویر تلویزیون های4K  سونی 4 برابر بهتر از تلویزیون های Full HD سونی است و جزییات دقیق تر، رنگ های طبیعی تر و کنتراست تصویر بهتری را نمایش می دهند. با خرید جدیدترین تلویزیون 4K  سونی تا چند سال آینده نیاز به تعویض تلویزیون نخواهید داشت چرا که تلویزیون های 4K  تمامی تصاویر را با کیفیت بسیار خوبی نمایش می دهد. تلویزیون های  4K سونی بسیار متنوع هستند. پردازنده و فناوری های به کار رفته در هر مدل با مدل دیگر متفاوت است. همچنین ابعاد تلویزیون، سری ساخت، امکانات هوشمند، سال عرضه و … از عواملی هستند که در قیمت تلویزیون سونی تاثیر می گذارند.

  • کیفیت تصویر  HD تلویزیون سونی

 HDکوتاه شده عبارت HDTV (High Definition) است و به معنای یک استاندارد ویدئویی با کیفیت بالا برای جایگزینی با قالب‌ های قدیمی ویدئو است. سیگنال ‌های HD به صورت دیجیتال بوده و می‌ تواند از بروز تداخل آنالوگ ناشی از جریان‌ های الکتریکی و میدان‌ های مغناطیسی را برطرف سازد. همچنین HD دارای نسبت ابعاد وسیع ‌تری نسبت به فناوری‌ های نسل قبلی خود است که می‌ تواند تصاویر را به صورت واقعی ‌تری نمایش دهد.

  • کیفیت تصویر  Full HD تلویزیون سونی

 Full HDنام کیفیت تصویری است که جزء یکی از رایج ‌ترین وضوح تصاویر در انواع تلویزیون‌ ها بوده و از کیفیت تصویر HDبهتر و پیشرفته ‌تر است. بیشتر فیلم ‌ها و سریال‌ های مربوط به سرویس ‌های پخش زنده با کیفیت Full HD در دسترس هستند و پخش کننده Blu-ray اصلی نیز تصاویر را با این وضوح نمایش می‌ دهد. این کیفیت تصویر، با تمام پیشرفت‌ ها و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل که نسبت به تصاویر HD بسیار بهتر و زنده‌ تر است.

سیستم پخش کننده خانگی

با استفاده از سیستم پخش کننده خانگی با کیفیت در کنار تلویزیون یا دیوارهای خانه در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف وسیعی از صدا را تجربه کنید. برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و قدرتمند در فضای منزل خود می توانید از پخش کننده خانگی استفاده کنید. پخش کننده خانگی به اسپیکری گفته می شود که برای مصارف خانگی طراحی شده است و اسپیکرها با توجه به نوع کاربری، توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و شکل ظاهری با توجه به نوع استفاده در فضاها و مکان ها طراحی و ساخته می شوند. از آن جایی که این اسپیکرها در اندازه ها، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربردهای متنوعی تولید می شوند و در طیف وسیعی در دسترس هستند، انتخاب را برای تنوع و نیازهای شما آسان می کنند.

اطمینان از کیفیت کالا یکی از موارد مهمی است که در خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد توجه کاربران است و فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر با دارا بودن مجوزهای قانونی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد. لازم به ذکر است که شما با خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید. لازم به ذکر است که شما می ‌توانید با خرید از انتخاب سنتر از خدماتی چون ارسال رایگان درب منزل، پرداخت در محل و دریافت گارانتی معتبر شرکتی بهره ‌مند شوید.

(0) نظر
X