اخبار لوازم خانگي

درباره وبلاگ
موضوعات
خرید آنلاین لوازم خانگی (25) شهر لوازم خانگی (25) انتخاب سنتر (25) خرید لوازم خانگی آنلاین (23) دوو (15) نمایندگی دوو (10) یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال ساید بای ساید دوو (9) قیمت یخچال دوو (9) یخچال دوو (9) قیمت ساید بای ساید دوو (8) ساید بای ساید دوو (8) اسنوا (7) یخچال ساید بای ساید اسنوا (5) ساید بای ساید اسنوا (5) قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا (4) قیمت ساید بای ساید اسنوا (4) ظرفشویی اسنوا (4) قیمت یخچال اسنوا (4) یخچال اسنوا (4) لوازم خانگی (4) نمایندگی اسنوا (4) ماشین ظرفشویی اسنوا (3) تلویزیون اسنوا (2) محصولات اسنوا (2) قیمت تلویزیون هوشمند اسنوا (2) تلویزیون هوشمند اسنوا (2) یخچال (2) اجاق گاز (2) ماشین لباسشویی اسنوا (2) قیمت ظرفشویی اسنوا (2) لباسشویی اسنوا (2) ساید بای ساید (1) قیمت لباسشویی اسنوا (1) قیمت ماشین لباسشویی اسنوا (1) ساید بای ساید دوو قیمت ساید بای ساید دوو (1) قیمت ساندبار سونی (1) ساندبار (1) قیمت تلویزیون اسنوا (1) قیمت‌ تلویزیون‌ سام الکترونیک (1) قیمت هیتر گازی (1) قیمت بخار پز (1) بخار پز (1) قیمت بخارپر (1) بخارپز (1) نیک کالا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا (1) یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) قیمت یخچال دوقلو هیمالیا مدل آلفا پلاس (1) لباسشویی دوو (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی (1) لباسشویی دوو 8 کیلویی گیربکسی (1) ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) ماشین ظرفشویی اسنوا 24 نفره (1) سرخ کن بدون روغن (1) قیمت سرخ کن بدون روغن (1) ال ای دی اسنوا (1) قیمت بخاری بدون دودکش (1) بخاری بدون دودکش (1) بخاری گازی بدون دودکش (1) قیمت بخاری برقی فن دار (1) قیمت هیتر برقی (1) هیتر برقی (1) بخاری برقی فن دار (1) بوش (1) قیمت ظرفشویی بوش (1) ظرفشویی بوش (1) قیمت ماشین ظرفشویی بوش (1) ماشین ظرفشویی بوش (1) تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون ال ای دی دوو (1) قیمت ال ای دی دوو (1) ال ای دی دوو (1) قیمت تلویزیون دوو (1) تلویزیون دوو (1) قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا (1) بدون موضوع (40)

اخبار لوازم خانگي

چرایی خرید قهوه ساز

چهارشنبه بیست و ششم 11 1401

بسیاری از افراد روز خود را با نوشیدن قهوه شروع می کنند و شروع فعالیت ‌های روزانه آن ها با صرف یک فنجان قهوه است. اگر شما هم جزء این دسته افراد هستید، بهترین پیشنهاد برای کاهش هزینه‌ های بلند ‌مدت و حفظ برنامه‌ های روزانه ‌تان خرید قهوه ساز است. با داشتن یک دستگاه قهوه ساز در خانه به راحتی می ‌توان زمان نوشیدن قهوه را مدیریت کرد و میزان غلظت نوشیدنی خود را شخصی ‌سازی کرد. در ادامه مقاله به نکات قبل از خرید یک دستگاه قهوه ساز مطلوب می پردازیم:

مهم ترین نکات قبل از انتخاب و خرید قهوه ساز

  • انتخاب بر حسب سلیقه

اولین نکته در خرید و قیمت قهوه ساز، انتخاب بر حسب سلیقه می باشد. برخی از افراد ترجیح می دهند قهوه سازی را انتخاب کنند تا همه کارها را با دستان خود انجام دهند. یعنی صفر تا صد دم کردن قهوه را دستی بر عهده بگیرند. خب انجام این کار به طور حتم زمان و ظرافت زیادی را به خرج می دهد و برای خانم های خانه دار این گزینه مناسب است. اما اگر علاقمند هستید که در زمان کمتری قهوه آماده کنید، انتخاب شما باید قهوه ساز برقی نوع قطره ای باشد. زیرا تنها وقتی که از شما خواهد گرفت فقط ریختن آب در مخزن و ریختن پودر قهوه در دستگاه می باشد. اما اگر در طول روز قهوه زیاد میل می کنید، انتخاب قهوه ساز نوع برنامه پذیر انتخاب بهتری است.

  • توجه به تعداد و ظرفیت خروجی قهوه

نکته بعدی که بسیار مهم است توجه داشتن به خروجی و ظرفیت قهوه می باشد. مثلا اگر شما یک زوج هستید دیگر نیاز نیست اسپرسوساز بزرگ خریداری کنید. با توجه به نیاز شما به قهوه باید دستگاه با ظرفیت مناسب خریداری کنید. زیرا خروجی تهیه قهوه در قهوه سازها یکسان نبوده و از یک فنجان تا یک قوری چند نفره در هر دم آوری آماده می شود.

  • حجم دستگاه

قبل از خرید ابتدا باید مکان قرارگیری دستگاه را مشخص کنید. میزان قرار گیری با توجه به فضای در اختیار مشخص می شود. مثلا قرارگیری در میز آشپزخانه، یا قرار گیری در داخل کابینت که باید حتما به آن توجه داشته باشید

  • قابلیت برنامه پذیری

قهوه سازهای موجود در بازار در دو نوع دستی و غیر دستی موجود هستند که با توجه به نیاز می توانید آن را خریداری کنید. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که میل به نوشیدن قهوه در شما زیاد است و یا عموما خانواده پرجمعیتی هستید و دید و بازدید در خانه شما زیاد است می توانید نوع برنامه پذیر را انتخاب کنید. عموما با استفاده از پنل های لمسی و یا بکارگیری WiFi می توان قهوه ساز را روشن و آن را برای دم کردن قهوه آماده کرد.

  • انواع فیلتر قهوه

نوع فیلترهای بکار رفته در هر قهوه ساز با یکدیگر فرق می کند که باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشید. فیلترهای موجود در دستگاه یا ثابت هستند و یا از نوع یکبار مصرف می باشند. قطعا نوع ثابت برای افرادی که علاقمند به هزینه دادن اضافی نباشند، انتخاب خوبی است.

  • قدرت الکتریکی و بخار دستگاه

قدرت موتور بکارگیری شده در دستگاه های برقی قطعا در کیفیت و بهبود قهوه تولیدی اثر گذار می باشد. زیرا می تواند دمای آب را به خوبی بالا برده و گرمای مناسب را برای تهیه قهوه به ما بدهد. اما جز دوم دستگاه، مربوط به فشار بخار آب می باشد که قطعا در طعم قهوه تاثیر بسزایی داشته و برای تهیه کاپوچینو و کف شیر می تواند اثر گذار باشد.

  • نوع پرتافیلترها

سطح کیفی هر دستگاهی با نوع پرتافیلتر آن مشخص می شود. پرتافیلتر از یک دسته پلاستیکی و بدنه استیل ساخته می شود و میزان وزن آن بر استقامت دستگاه تاثیر گذار خواهد بود. دو نوع سبد پرتافیلتر وجود دارد که یکی به صورت فشرده بوده که پودر را در ظرف خود فشار داده و دیگری غیر فشرده می باشد.

  • طراحی و جنس بدنه قهوه ساز

قطعا مهم ترین نکته در خرید قهوه ساز نوجه به جنس و طراحی بدنه دستگاه می باشد. زیرا طراحی های زیبا و دلربا باعث حفظ دکوراسیون خانه شده و جنس بدنه نیز به طور مستقیم به طول عمر آن ارتباط خواهد داشت. معمولا استفاده از بدنه استیل ضد زنگ بهترین انتخاب می باشد.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر کلیه محصولات لوازم خانگی از جمله محصولات نوشیدنی ساز را با قیمت مناسب ارائه می دهد. برای مشاهده فیلم درباره انواع محصولات نوشیدنی ساز می توانید کانال آپارات انتخاب سنتر را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که شما با خرید از شهر لوازم خانگی انتخاب سنتر، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات نقدی جشنواره انتخاب سنتر، از هدیه اولین خرید آنلاین نیز بهره مند می شوید.


(0) نظر
X